N'abalị a, m hapụrụ ike m maka laptọọpụ m na-arụ ọrụ. Enwere m ikike abụọ (ihe ọzọ dị mma ime… na-azụta ihe mgbe niile!) Ma otu n'ime ha mechara gaa fritz.
As I write this post, I have 2 hours and 15 minutes left to get some work done. Sure, I have other computers in the house – but nothing quite works well like your own laptop configured the way you're used to it. Tonight I'm racing to:
- Review some code that a firm sent to me to get my guidance on whether or not it's spaghetti code and worth salvaging.
- Zuru oke ikpe ikpe asọmpi PHP ruru ụnyaahụ.
- Review some page layouts that were completed by Stephen for a project we're working on.
- Gaa n'ihu na-eme ụfọdụ n'ime m WordPress plugins.
- Nọgide na-eme ụfọdụ Ndenye Blog.
Ma n'ebe ahụ ị nwere ya… ugbu a, m nwere 2 awa ewepụghị ekpe mgbe m dere a post! Ya mere, isi bụ: Hapụ ike gị na-arụ ọrụ! N’ezie ọ ga-amachi oge gị iji rụchaa ọrụ gị n’ụlọ.