Anyị nwere obi ụtọ ide akwụkwọ Jo-Anne Vandermeulen na Mgbasa ozi teknụzụ ahịa Tech Tech ma banyere 20 nkeji na, anyị Internet ohere gbadara na anyị nwere ịkwụsị show. Ọ bụ ihe na-akụda mmụọ ebe ọ bụ na anyị na-enweta ezigbo ndụmọdụ site na Jo-Anne.
Jo-Anne is a self-publishing promotions expert. After retiring as a teacher, she's written a series of books… and in the process learned how to master promotion of her publications. She's now dedicated her business, her blog, ọ bụla podcast, na akwukwo ohuru ya iji nyere ndi ode akwukwo aka ikwalite edemede ha.
Ọ dị m ka ya bụrụ na m zutere Jo-Anne afọ ole na ole gara aga… nke ọma tupu ị dee Gingde blọgụ maka Dummies. It's not that the book isn't consistently selling well – it's just that I don't believe I did everything I could when to promote the book. Along with Jo-Anne's input, I've put this list of lessons together.
- Ma ị na-ebipụta onwe gị, na-aga site na obere ụlọ ọrụ na-ebipụta akwụkwọ, ma ọ bụ mbipụta ọdịnala… ị ga-ahụ maka ịzụ ahịa onwe gị na akwụkwọ gị. Nwere ike ime nke a n'onwe gị, ọbụlagodi ma ọ bụrụ na ịnweghị ogo ahịa ma ọ bụ chọọ ịchọ ọkachamara n'ahịa, MA, ọ ga-ewe oge na ike - na ihe ọmụma.
- Mepụta blog is a necessity. Present yourself accurately as an expert, supply valuable content your viewers can take, and give and give some more. Be authentic, welcoming interaction with your audience. And of course – don't forget to put a call to action on the sidebar to your book(s) with a clear purchase button and functioning links!
- Inwe edidu na mgbasa ozi is a valuable faucet to gain MAJOR exposure (we're talking 1.2 Billion members on Facebook alone by the year 2012. That's a heck of a lot more then you’ll ever dream of connecting during a book signing). Target your audience, be ready to make yourself (and your books) visible in as many networks as possible, and spend time creating relationships which will eventually open the door to many many opportunities.
- Nkwalite nke akwụkwọ gị ga - ebido ụbọchị ị nwere echiche maka akwụkwọ ahụ! Iwulite atụmanya gị na ndị na-ege gị ntị dị oke mkpa. Ọtụtụ ndị folks (gụnyere anyị) chere ruo mgbe akwụkwọ ga-ebipụta tupu ha akwalite ya. Anyị furu ọtụtụ oge na ike na nke a! Ọ dị m ka ya bụrụ na anyị gaara asọpụrụ iwu ma nwee saịtị n'oge na-adịghị anya.
- Dị ka ọkà okwu, ụfọdụ ndị mụ na ha na-ekwu okwu emeela ka ahịa akwụkwọ na kesaa ọtụtụ akwụkwọ site na na-arịọ ihe omume ịzụta akwụkwọ maka ndị bịara ya rather than paying a speaking fee. This is a great idea because it works on 3 levels… associating you with the book, selling more books, and having an audience of readers going out and talking about the book. It's a win, win, win!
- Nyocha bara uru! Zipu akwukwo ndi ozo n'aka ndi oru ndi ozo na rịọ maka nzaghachi ha n'eziokwu na nyocha na Amazon na saịtị nyocha ndị ọzọ. Ndị ikike ahụ nwere blọọgụ ga-edekarị akwụkwọ blog banyere akwụkwọ gị ma nyere gị aka ịkwalite ya.
- Na-akwalite ndị na-agụ akwụkwọ gị! Maka akwụkwọ anyị, anyị nwere vidiyo niile si South Africa ruo a photo from eBay's Chief Blogger, Richard Brewer-Hay, izu gara aga! Ndị na - agụ akwụkwọ gị chọrọ ka gị na ha nwee mmekọrịta dịka onye edemede - yabụ kpachara anya ka ị jiri ohere wee wuo mmekọrịta ahụ mgbe ohere dị!
Be sure to pick up a copy of Jo-Anne's new book, Premium Promotional Tips for Writers.