Dịka ịnwere ike ịghọtala, anyị nwere ihe ngosi redio kwa izu nke na-ebi kwa Fraịde na 3PM. Tinye n'ọrụ BlogTalkRadio, a na-etinye ihe ngosi ahụ ma tinye Podcast na iTunes. Na mpụga nke ogo ọdịyo, BlogTalkRadio na-aga n'ihu karịa ihe m tụrụ anya ya.
As you rummage around the Internet for advice on podcasting, there's tons of information on software like Ọdịdị or Garageband ịzụlite gị audio na, Player na-embed na gị na saịtị, akụrụngwa ịzụta, na mgbe ahụ i nwere fumble site na ịdenye na na-ebugote ọ bụla Podcast na iTunes. Nke a bụ ọrụ dị ukwuu maka ndị otu anyị BlogTalkRadio bụ ngwọta zuru oke.
Na BlogTalkRadio, ihe niile anyi choro bu ezigbo igwe okwu na Skype to connect with guests… you actually don't even need those, you could just dial in with your phone and you're ready to go! BlogTalkRadio is releasing a new switchboard, allowing you to easily manage your show, your guests, and additional audio to bring in. Additionally, BTR allows you to integrate your show with Facebook and Twitter so that show announcements are automatically sent out leading up to the show (awesome feature).
Dịka ihe ngosi B2B, atụmatụ anyị dị iche na ihe ndị metụtara ndị ahịa:
- Anyị anọghị mgbe ọnụ ọgụgụ dị elu nke ndị na-ege ntị… anyị chọrọ itolite ndị na-ege ntị na azụmaahịa na ndị ọrụ ụlọ ọrụ.
- We are pursuing marketing and technology leaders to connect with on the show. It's not simply a tactic to have big names on the show for more listeners, it's also a strategy to ensure that our names are consistently mentioned in those same circles.
- We are pursuing marketing professionals that work at major corporations. In other words, we are targeting potential clients to be on the show! This may sound sinister, but it absolutely works. We're going to continue to bring market leaders and Fortune 500 companies on the show. They'll be valued both by the listeners as well as offer us the opportunity to introduce what we do to them.
- Since podcasting isn't easy, many authors, bloggers, and industry leaders will jump at the opportunity to be on a show. There's not as many podcasts out there as there are blogs… so the chance to be heard is much higher. It's in their best interest (and yours) to get on those shows.
That said… we don't drag someone on the show to hard-sell them. We provide them an audience to promote themselves, their company and their strategy as well as offer some advice or conversation regarding it. If the guest appreciates our feedback, there's always an opportunity to continue the relationship offline.
Anyị na-amata ebumnuche maka Podcast site na:
- Inye ụdị kọntaktị na blọọgụ anyị. Ndị ọkachamara na-ahụ maka mmekọrịta mmadụ na ibe anyị na-akpọtụrụ anyị kwa ụbọchị na ọkwa - ọtụtụ n'ime ha bụ ohere dị ukwuu maka ngosi ahụ.
- Chọta ndị na-ede blọgụ site na nyocha blog, PostRank na Teknụzụ ndị na-ekwu okwu n’otu isiokwu ahụ.
- Choo Podcasters ndi ozo na mmemme dika iTunes na Stitcher.
- Chọta ndị ode akwụkwọ ọhụrụ ewepụtara na isiokwu anyị na-ekwu maka ya. Ndị ode akwụkwọ na-anwa mgbe niile iwepụ okwu a na akwụkwọ ha na Pọdkastị na-enye nnukwu ohere. Ọtụtụ ndị ode akwụkwọ ga-awụli elu na ohere ahụ. Chọta saịtị ha ma jikọọ ha.
Na-akwalite ihe ngosi ahụ site na ijikọta ihe ngosi redio na blog gị and social pages. Podcasts offer a great opportunity for people to both work and listen… something a blog doesn't offer. na-ege ntị bukwara nnukota onu site na reading ebe i na-anu uda olu. O nwere ike inyere ndị na-ege gị ntị aka ịtụkwasị gị obi ngwa ngwa.